Sabtu, Mei 03, 2008

exam dah habis


menarik..menarik...exam dah habis. semester dah berakhir. wahhhh seronoknyer satu sem dah berakhir...tinggal lagi 4 sem. memikirkannya buat aku x sabar rasanya nak grad n keje balik macam dulu2. aku tahu aku kena sabar bukan senang nak dapat degree...lagipun ini semua kan pilihan aku. aku yg memilih amek diploma dulu. aku yg memilih untuk tolak matrik. aku yang memilih untuk keje lepas habis dip. aku jugak yg memilih untuk berhenti keje n sambung belajar. pendek kat aku yang pilih semuanya. malah aku x pernah pun biar sesiapa untuk memilih untuk aku. aku adalah seorang yang degil. bangga kah aku jadi degil ni??/...dulu2 memang rasa mcam berkuasa. tapi bila dah besar ni aku baru paham...kedegilan cuma satu sifat yang boleh membuatkan hati orang terluka....hati semua org yang aku sayang. dan sekarang bila aku teringin untuk meminta orang membuat pilihan untuk aku , pastinya orang tu akan cakap begini " sue dah besar, tahu baik buruk sesuatu, kena buat pilihan sendiri". dunia ni penuh dgn benda terbalik2 kan.
anyway exam dah habis...legalah. nak balik rumah rumah mggu depan kot. pg jenjalan dulu umah abang2 kat sini. klu ada duit lebih boleh pg kuantan jugak. tgk la dulu , lagipun cuti cuma 2 bulan jek...baik dok umah luangkan masa ngan ayah......


p/S; cari keje kat kampung best jugak ni....ada ke orang yg nak hire aku..huhu

Tiada ulasan: