Selasa, Disember 09, 2008

SALAM AIDIL ADHA

Aidil adha kali ini pastinya tidak meriah seperti biasa buat aku. Ye la, ayah dah ke Mekah. Ingat nak raya kat rumah tapi akhirnya tak jadi, sebab semua abang dan kakak raya kat rumah mertua masing-masing. Alih-alih aku raya kat rumah kakak kat Kuala Terengganu. Nak buat macam mana ni la nasib adik bongsu. Tapi, ini bukan kali pertama aku tak raya kat rumah. Masuk yang ni dah kali ketiga. First time dulu, Mak dan Ayah aku raya kat Miri sebab niece aku sakit dan kali kedua raya kat Penang sebab tak ada tiket nak balik...hhuhu. Apa-apapun aidil adha tetap disambut, dan sup tulang tetap di masak....heheh

p/s: tadi makan sup gearbox, sedapnyer.

2 ulasan:

AwgKu Pangeran berkata...

Selamat Hari Raya Aidiladha. diharap hari raya korban pada kali ni memberikan seribu makna dan pengharapan serta sinar di dalam diri anda.

Tanpa Nama berkata...

salam kenal dari saudara di Indonesia. mampir yooo

http://kliksumberuang.blogspot.com/
http://kliksumberuang.blogspot.com/