Ahad, Januari 27, 2008

LAGU PEBERET...

seperti biasa setiap bulan, aku akan tukau lagu peberet...so currently aku suka gile lagu ' mungkinkah' dari Sheila Abdul. Act aku pon x kenal ngan cik sheila ni...x tahu mcm mana rupa nye....maybe ada iras2 paula abdul kot...hehehe... Jgn marah eh sheila...gurau2 jek. tapi suara dia mmg best...n yang penting aku bleh nyanyi lagu dia .......

lirik dia macam ni:

MUNGKINKAH

seperti ada yang x kena
disaat melihat kearahmu
bila kau berpaling dan tersenyum
dunia jadi luar biasa

maafkan andainya ku mengganggu
ku bukan membaca fikiranmu
kuhanya ingin mengenalimu
dan tahu kumenyukai kamu

c/o
mungkinkah ku teman biasa
seawalnya kita berjumpa
mungkinkah kau tidak perasan
perbezaannya

mungkin bila tiba saatnya
kita akan tetap bersama
mungkin kita kan jatuh cinta
mungkinkah................

suka gila lagu ni...kadang2 ulang sampai 20 kali. pastu bila tidur tiba2 lagu ni muncul kat radio..aku siap bleh terbangun lagi...huhu...punyalah fanatik..(bangga Sheila Abdul dengar)
hhhehee


p/s: 'Mungkinkah' aku akan jumpa sesiapa????....jeng je jenng

gambau kat atas tu hiasan semata2..gmbar loker aku...

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pernah dengar lagu ni,tapi siapa yer penyanyi nyer????

Bulan Heedaya berkata...

nama penyanyinya Sheila Abdul...

Tanpa Nama berkata...

Yezzzaaaa da dapat dengan lagu2 sekali
http://top10mp3download.blogspot.com/2008/01/sheila-abdul-mungkinkah.html

TQ2

Bulan Heedaya berkata...

best kan lagunya tanpa nama???..kan..kan..

Ghazali Ismail (AFPM) berkata...

Yeah..
Memang best...setakat ni lah...sebelum tukar lagu peberet lagi...hehehe....

Tanpa Nama berkata...

Terkomen guna id lain plak tadi (Perindu Malam)

Bulan Heedaya berkata...

nama perindu malam lagi comel dari tanpa nama hape....huhu