Selasa, Januari 08, 2008

Old Town PJ


setelah seminggu berada di sini, aku mula dapat sesuaikan diri. tempat ni bukanlah tempat baru tapi seperti biasa bila kita baru saja nak mulakan hidup baru ditempat baru, kita mulalah start comparing everything here with the place yang baru kita tinggalkan. itu perkara normal bagi semua orang. apatah lagi untuk insan seperti aku yang tiba2 tak ada gaji setiap bulan.....huhu. cakap pasal gaji, gaji bulan ni pun belum masuk ..tensen2. Maybe aku patut call UIAM or just wait....nanti la aku pikir. lagipun maybe dia nak keluarkan sekali dengan gaji staff lain hujung bulan ni. aku jugak yang terseksa.....banyak benda belum beli lagi. ingat nak beli kettle n tong gas....kononnya nak masak la ni. x tahu la ada masa ke tak. rindu betul kat Audiology Clinic...teringat kat sume orang. agak2 nya sound proof room dah dipindah ke dari hospital ye...agak2nya ada x orang kat UIA rindu kat aku ye? agak2nya macam mana la hidup aku lepas ni. tadi masuk chempath pun rasa cam blur2 jek...ye la dah lama x belajar...huhu. petang ni ada lab Haema...walau pun aku ni dalam kategori orng yang x suka heama , tapi at least Mr Ronnie yang ajar tu cute jer...hmm jgn salah paham yer...mr Ronnie ni dah berumur lebih 50...a very lovable one...hehhh (^^)..

ok la thats all for now..

Tiada ulasan: