Isnin, Oktober 08, 2007

ADUSS....sakit kaki

agaknye inilah dugaan untuk aku waktu bulan puasa ni...tapi yg pastinyer aku mmg jarang kekal sihat walafiat ni..huhhhhhh....3 minggu lepas jatuh n sakit belakang, lebih kurang 2 bulan lepas terlanggar microscope Zeiss yg besar giler tu, akibatnyer dahi aku bengkak 2 minggu...n yg terbaru semalam...jatuh tangga plak...aduhhhh...sakit giler. tadi pegi jumpa makcik esah, suruh dia urut kaki, segan jugak tapi nak buat mcm mana dah sakit sgt..sekarang pun masih belum baik...kesannyer nak buat keje pun terbantut dah la x boleh nak jalan sesuka hati nak solat pun punyalah seksa..Tuhan je lah yg tahu...Seingat aku, sejak dari kecik lagi, aku memg suka jatuh2 ni, masa sekolah dulu, dah jadi mcm rutin, masuk Uitm, rutin diteruskan sampai kawan2 pun ejek aku suka jatuh...then bila dapat keje kat UIA...second day kat cni, aku jatuh lagi....huuu malu giler ngan kaka syafa n kak june masa tu tapi nak buat macm mana..(mcm terkena curse pun ada)...nak dijadikan cerita, lepas tu aku dah x jatuh2 lagi dah...syukur lah...dah lebih setahun dah...n Ramadhan ni, tiba2 jatuh2 balik plak...kadang aku terpikir..aku ada buat dosa apa2 ke, sebab tu la Tuhan nak tunjuk.......hehhehe....

Tiada ulasan: