Ahad, April 12, 2009

AKU MAHU PULANG

Tajuk entri ini mengingatkan aku pada sajak yang aku buat 2 bulan lalu..tajuk yang sama dengan makna yang berlainan "AKU MAHU PULANG". Dalam sajak itu, ia membicarakan kesunyian dan kesedihan kehilangan orang yang tersayang tetapi dalam entri ini , aku memang mahu pulang. Dah study week, so kena la balik minta restu ayah kan?...barulah berkat sikit ambil exam nanti. Tapi aku balik pun tak lama, banyak lagi kerja nak habiskan ni. Mungkin 2-3 hari jer. Exam akan mula 20 April, sebulan sebelum hari jadi aku..huhu. Berakhir 10 Mei. Semoga pointer semester ini ada sedikit peningkatan...InsyaAllah. Wahhhhh...baju belum kemas lagi ni, tiket pon belum beli lagi...macam mana ni. Takpe..takpe..tenang2 je...hehhe. Macam selalu...Tadi nak beli tiket maraliner secara online , tapi page under construction plak..sakit hati aku.
p/s: Macam mana kalau x ada tiket yea...takpe balik la rumah abang aku. Kan senang...hehe

Tiada ulasan: