Sabtu, Oktober 11, 2008

PENATNYER...

Bila penat, kita kena senyum . senyum macam dalam gambar ni. Tapi aku sengsorang kat kedai ni, kang kalau senyum habis la mamat2 kat kenny rogers kat sebelah ni cakap aku gila pulak..hahahha. Penat sangat hari ni sebab, sejak semalam aku dah siapkan 12 essay untuk assignment health psychology. Rasa macam psiko sendiri pun ada jugak. Tu lah, salah sendiri, sapa suruh buat kerja last minit...merana badan . akhirnya tengahari tadi dah siap, terus email kat lecturer, nasib baik tak payah print. aku cukup malas nak print ni. dah tu datang kedai kena mengelap pulak....lagi la tambah penat aku ni. Tapi ini bukan keluhan, tak baik mengeluh buat kerja, lagipun aku ikhlas buat kerja. semoga rezeki ini halal... ingat nak amek gambar muka penat ni tapi x nak la, x cun..(^^)

p/s: balik ni nak terus tido....

2 ulasan:

AwgKu Pangeran berkata...

patutkene tukar tajuk nih, bukan penatnyer.. tapi penatnyer senyum, huhu..

Bulan Heedaya berkata...

hahha...mana awang tahu ni. memang penat pun senyum macam ni...hehe..(^^)