Ahad, Mac 29, 2009

NORUN's WEDDING

-ceria bersama pengantin-
Menjelang usia 24 tahun ni, semakin banyak majlis perkahwinan yang aku perlu hadiri, dah memang fitrah kan. Melihat orang bahagia semestinya membuatkan anda juga teringin berasa bahagia seperti mana mereka. Ini adalah majlis perkahwinan kawan aku Norunaluwar dan husband tercinta Hasbullah. Semoga berbahagia selama-lamanya.

Actually, Naluwar ni classmate masa Diploma dulu, tapi sekarang dia dah keje kat HUKM. Husband dia pun keje kat situ juga. Dia ni orang kampung aku, tapi sebab jadual kelas yang terlalu padat, aku x sempat nak balik hadiri majlis dia. So, majlis yang kami pergi ni ialah majlis bagi pihak lelaki kat Banting. Pertama kali pergi Banting, tak sangka sangat jauh. Kami konvoi 3 kereta je.


Apa-apa pun tahniah buat mempelai, semoga giliran aku akan menyusul suatu hari nanti....huuhuhu
p/s: aku sangat suka gambar kahwin diorang...cantik http://www.nizalmannizaruddin.blogspot.com


Tiada ulasan: