Khamis, September 11, 2008

AKU SAYANG JPA..(^^)


membanjiri Kompleks Sukan UiTM Shah Alam


HEHE...phrasa yang sungguh menggelikan hati. Memang aku sayang JPA sebab akhirnya doa aku untuk dapat Biasiswa JPA dah termakbul. Alhamdulillah. Jadi hari selasa lepas, aku pergi UiTM induk (Shah Alam) untuk ambil surat tawaran. Punya la penat hari tu, bukannya penat yang letih tapi penat menunggu nama setiap oarng dipanggil. Nama aku cepat juga dipanggil , jadi tak adalah terseksa sangat. Ramai juga yang dapat, lebih kurang 1ooo lebih macam tu . Kata Cik Norliza, pegawai JPA yang cantik tu, yang memohon untuk tahun ini ada 30,000 orang. Setelah disaring, hanya 15,000 yang layak. malangnya tempat yang dibuka cuma 7000 lebih sahaja. Ini adalah rezeki jugak la, syukur pada Tuhan.

ini junior sem 3, Zaleha dan Farhana...walaupun boring yang melampau senyum tetap diberi..

Mukarramah yang tak nak di ambil gambar
aku dan Farhana..(^^)

Tiada ulasan: