Khamis, September 11, 2008

HARI NI TAK SEMPAT SAHUR

Kesian betul aku, tak terbangun sahur plak hari ni. Sedih, dah siap masak nasi tau. X pe la, tu la namanya tak ada rezeki. Nak buat mcm mana kan. Esok , kami semua akan pergi Hospital HTAR (kelang) untuk clinical observation. Seronok plak rasanya, sebab dah lama sangat tak pergi mana-mana hospital. Rindu nak tengok lab. Lusa pulak, ada reunion sekolah, MRSM Qber (Kuala Berang). Yang tu lagi la seronok tahap cipan ...hehheh. Nak jumpa kawan-kawan lama. Boleh la pau diorang, ye la diorang ramai yang dah kerja. Aku jer yang dok tak abeh2 belajar ni. Agak-agaknya ada tak yang ingat aku ye, takut pula nak pergi. takut orang x kenal, malu la kalau macam tu. Huhu. Harap-harap Mr Fuad tak ada. Rasanya dia tak balik. Malas aku nak tengok muka dia...(kejamnya aku)...ahhh x kisah la, dia yang lagi kejam sebenarnya...


P/S: Alamak...baju belum basuh lagi.....huhu.

Tiada ulasan: