Jumaat, September 26, 2008

HARI RAYA PUN TIBA


Akhirnya dah 26 hari kita semua berpuasa. Puasa kali ini rasa lebih tenang berbanding tahun sebelumnya. Mungkin kerana aku sudah cukup dewasa untuk mengenali dan mengetahui erti puasa yang sebenarnya. Tinggal 4 hari hari raya pun tiba. Petang ini aku balik ke Beranang dulu, rumah abang. Tunggu kakak aku balik dari sandakan. Flight dia petang esok. Nampak gayanyer petang ahad baru lah aku bertolak balik ke Terengganu. Tiket untuk balik sini, aku baru jer suruh nephew aku beli. Harap2 ada lagi. Bukannya tak nak bbeli awal, tapi sebelum ini aku cadang nak balik dengan abang aku je, tapi rupa-rupanya dia nak balik hari sabtu , hari raya keempat. Aku pula, tak boleh balik hari sabtu sebab ada reunion SMAASZA dan kebetulan pulak kawan aku Umi Nazifah kahwin hari tu. Tak sedap hati rasanya kalau tak ke majlis dia, sebab dia antara kawan yang baik ngan aku sejak Form 2 lagi. Lagipun, seronok jugak boleh pg reunion kan.


P/s: Nak beli kueh apa yer....(^^)

2 ulasan:

Elhakim berkata...

SELAMAT HARI RAYA.

maaf dzahir dan batin jika terdapat sebarang kesilapan.

SEMOGA ALLAH MEMBERKATI DIRI KAU SEKELUARGA.

AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN

sueda berkata...

SELAMAT HARI RAYA JUGAK..(^^)