Khamis, September 25, 2008

-REUNION QBER-

Pada 13 Ramadhan yg lalu, aku pergi majlis reunion Qber buat pertama kali. Seronok jugak tengok kawan2 lama ni. Walaupun ramai yang tak kenal aku. Aku tak kesah sangat sebab , aku ni masa sekolah dulu memang tak glamer. So, bila ada yang tanya aku ni siapa, aku just cakap nama aku dan kelas dulu. Tapi sayang2 nya kawan-kawan sekelas dan yang rapat tak ramai yang datang, jadi aku sedikit terkontang- kanting la. Tapi overallnya memang seronok. Kami berbuka puasa dekat Pizza. Sengaja pilih Maju Junction Mall tu sebb tak ramai orang. Bising dan gamatnya keadaan, tak payah nak cerita la...sampai customer lain pun macam dah menyampah dengan kami...hehhe. Asyik ambil gambar je dan bercakap sampai sakit tekak. Kelas aku Dynamic cuma ada beberapa orang, aku, Shuha, Hida, Dayah, Zul dan Akmal. Ramai antara mereka dah kerja, beberapa orang sedang buat Master, dan yang lain tu..macam aku la..still belajar...huhu. kat bawah ni gambar-gambar kenangan kami.
Ini gambar paling mahal, semua ada. Aku kat bawah sekali pakai baju pink.

yang datang cuma 40 orang je, tapi gamat..(^^)


ini konon-konon, budak-budak UiTM Shah alam..heheh

Kami , budak-budak Dynamic

seronok jumpa balik..

Hida sorang je yang dah keje


cutenyer 2 orang nih...hahah

Ishhh...apa peluk2 ni..

Tiba-tiba mata aku bersinar pulak...aduss...

Dari atas..

Acara bayar-membayar..

Menunggu waktu berbuka...

Ini meja kami..alah shuha tertutup mata plak...hehh

Gambar tak jadi..

Berangan jadi model..

Si teruna..


Si dara

kami semua..

Tiada ulasan: