Khamis, Mei 07, 2009

DOT for today: sueda dah sehat...bestnyer

Sueda dah sehat...sukenyer. Bleh baca buku dengan tenang nampaknya, huahuahuhuaa...masalahnya baca ke???...hahahahha. Nota tiba-tiba bertambah banyak, tak tahu nak baca yang mana...adooii la. Berusahalah wahai Sueda. Usaha tangga kejayaan. Bermadah helah pulak malam2 ni...hehhe. Tadi pergi baca Yassin kat masjid,biasa la hari Khamis. Membacanya dan sedekah untuk Ibu, nenek, kakak dan mak long yang sudah tiada. 4 orang wanita yang aku sayangi, ini je la yang aku mampu buat untuk mereka setakat ini. Usai Solat Isyak ,tiba-tiba hari ada nasi talam..huaaaaaaaaa...so makan la nasi talam dulu. Bestnyer. Yang lagi bestnyer semua orang makan satu talam 4 orang, tapi sueda makan 2 orang satu talam...huhuhu..(^^) Tak sesuwaiii..

2 ulasan:

pauhputik berkata...

baca la buku tu, jangan jadi cam matju, buku rujukan beli mahal2, sentuh pon tidak klu x ke kelas... :p

wau nasi talam, x penah pon makan nasi tu, camner ek????

sueda berkata...

lorrr..beli buku mahal2 baca la...sueda x pe, tak beli buku pon..baca nota jek..hehehhe

nasi talam...x tahu ke??..kan biasa ada kat masjid, satu talam besar makan ramai2, tak kisah la nasi apa, nasi biasa boleh, nasi minyak boleh , nasi ayam pun boleh...huhu